reklama

Čudné

Tomuto svetu som čudná, keď...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

s nikým nechodím, pričom nie som cvok

som prestala plniť svoje pľúca a súčasne vyprázdňovať peňaženku rodičov fačením

sa nechodím spravidla každý víkend ožrať, aby som potom triezvela do ďalšieho víkendu

uprednostním nepominuteľnú krásu pred pominuteľnou špinou

po tom, čo sa prežerem šlahačky na torte, bez torty, zatúžim po prázdnom žalúdku

sa vykašlem na haló efekt a nerobím z toho haló

poviem hluchému "pozri sa" a slepému "počúvaj" a nie naopak

hľadané nájdem a nájdené vrátim

...

sa neuspokojím s ponúkaním jeho "dobier", tak mu ponúknem dobro svoje

Veronika Chmelárová

Veronika Chmelárová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som...Žijem na dedine, študujem sociálnu prácu, učím sa tešiť sa z malých vecí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPOEZIAÚVAHYSOCIALNA PRACASÚKROMNÉMOJOU OPTIKOU

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu