reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Chmelárová

Veronika Chmelárová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som...Žijem na dedine, študujem sociálnu prácu, učím sa tešiť sa z malých vecí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPOEZIAÚVAHYSOCIALNA PRACASÚKROMNÉMOJOU OPTIKOU

reklama

ÚVAHY

Čudné

Veronika Chmelárová

Čudné

Tomuto svetu som čudná, keď...

  • 16. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Hip hopové texty

Veronika Chmelárová

Hip hopové texty

Ne som ani som nikdy nebola extra fanúšikom hip hopu. V posledných dňoch som vďaka svojej kolegyni, ktorá v robote púšťala pesničky z mobilu, mala možnosť sa do tejto hudby započúvať.

  • 1. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 74
Fejsbuk náš každodenný

Veronika Chmelárová

Fejsbuk náš každodenný

Facebook. Sociálna sieť švédskeho zakladateľa s miliónmi registrovaných po celom svete. Kto by ho už v dnešnej dobe nepoznal?

  • 5. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu