reklama

Vďačnosť za úsmev

V dnešný svetový deň úsmevu sa neusmievam. Nie že by som snáď nemala dôvod. Určite ich mám niekoľko a častokrát si ich neuvedomujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďakujem za dar priateľstva. V posledných dňoch som prežila jedno z ťažkých období svojho života. Každý sa občas cítime sám, opustený, plný prázdnoty...Poznáme to. A práve v týchto časoch je viac ako inokedy potrebná blízkosť ľudí. Tých, ktorí ma majú radi. Radi a bodka. Bez podmienok. Napriek všetkým mojim chybám...

Preto priatelia moji, ďakujem vám za podporu. Za prijímajúci úsmev milosrdného Otca vítajúci márnotratnú dcéru. Nie falošný. Úprimný, pokorný, povzbudzujúci...Za úsmev povznášajúci nad starosti, dávajúci nádej. Za radosť rozžiarených očí, keď sa cítime ako veľké malé deti. Za huncútsky úškrn pri vilomeninách, za nekonečné hurónske rehoty spôsobujúce svalové kŕče.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úsmev batoľaťa objavujúceho šírku a dĺžku bytu, prešibaný úsmev chlapčiska vystrájajúceho na sídlisku, láskavý úsmev unavenej matky počúvajúcej svoje dieťa pri večernom rozhovore, víťazoslávny úsmev maratónca pretínajúceho cieľovú pásku, úsmev zaneprázdneného podnikateľa rešpektujúci práva zamestnancov, inšpirujúci úsmev pouličného umelca, pokojný úsmev starých rodičov varujúcich vnúčatá, úsmev bezdomovkyne symbolizujúci kvapku nádeje, vyrovnaný úsmev chorých trpezlivo znášajúcich bolesť utrpenia...

Úsmev je zadarmo. Stojí ochotu dávať a prijímať. Robme svet krajším. Stavajme mosty úsmevov.

Veronika Chmelárová

Veronika Chmelárová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som...Žijem na dedine, študujem sociálnu prácu, učím sa tešiť sa z malých vecí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPOEZIAÚVAHYSOCIALNA PRACASÚKROMNÉMOJOU OPTIKOU

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu